Måndag 15 Mars 2010

Idag har jag semster, va skönt det är.
Fast jag klev upp med tuppen. (07.40)
För tapetserna skulle komma hit strax efter 8,
så jag kan ju inte ligga i sängen och ha tapetserare här, nej!

Jo, denna helgen har var jobbigast, skönast och härligast.
Vi måste ha gått runt fler 1000 trappsteg, eftersom vi flyttade
från 3dje våningen till en lägenhet på 3dje våningen.
Så det blev många, många trappsteg.

Så ont i fötter, vader, rygg och huvud kände man av mest hela helgen.
Eller ja, det kändes som vi rört varenda muskel i HELA kroppen.

Så jag vill skicka ett varmt tack till alla dom som hjälpte oss i helgen.
Svärmor Ingrid, svärfar Hasse, Tedde och Emil.
Ni är guldvärda!
Tack, tack och åter tack för all hjälp!!!
(jag orkar/hinner tyvärr inte berätta mer om helgen nu)

Nu måste jag fortsätta.
Sovrummet - Check!
Köket - Check!
Toaletterna - Check!
Vardagsrummet - Påbörjas så snart tapeterna är uppe och klara.
Hallen - Check!
Lill rummet - Är just nu ett skräp/förvarings rum (vardagsrummets grejer m.m)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0