Torsdag 3 Juni 2010

IGÅR!

Igår så åkte vi (Jens, jag och Fredrik) till Bollnäs och till Rusta.
Killarna skulle köpa tränings grejer.
Jag kom över en pilatesmadress (tränings madrass).
Sedan blev det middag på MAX, en chickensallad, MUMS!

Då vi kommit hem till stan igen så skulle Fredrik även köpa kobajja och blomjord,
sedan skjussa vi hem honom.
På väg hem så svängde vi in på Alen och jag fick hämta mitt paket som kommit:)
GARDINER!!
Så dessa ska jag fixa så snart som möjligt, men ej tyvärr idag.

Kvällen slutade med att jag började packa inför helgen, allt är nästan packat,
för utom bröllops kläderna jag ska ha.

IDAG!

Idag ska jag jobba över till 18.00, sedan skall jobbet gå iväg och bowla.
För att sedan sluta på en resturang med god mat.
Så idag kommer jag inte hinna med så mycket hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0