Tisdag 1 Juni 2010

Jaha då har man försovit sig för första gången detta år också.
Telefonen började ringa vid halv 7, jag trodde jag klickade på snozza.
Att väckaren skulle ringa om 10 minuter igen.

Men inte ringde den heller, som tur vaknade jag av mig själv 08.03
Fort som bara den upp ur sängen, på med kläderna och borsta tänderna.
På med ytterkläderna och cykla till jobbet.

Självklart när jag skulle låsa dörrn så slog jag i en nagel så den gick av!
Jag kom till jobbet och bara svettades. Kunde knappt andas,
jag hyperventilerade.

Men nu är jag på jobbet, har mitt vattenglas och min temugg.
Nu längtar jag bara tills jag få komma ut i de fina vädret också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0