Tisdag 1 Juni 2010 fortsättning...

Sitter och pratar med min lillebror som bor på andra sidan Sverige just nu.
Alltså jag kan ju inte säga att jag har mycket muskler, men alltså min lillebror, SHIIT!!!
Det är ju inte klokt, på så kort tid!

Min lilla lillebror som blivit stor som ett hus, sen han flyttat upp till Kiruna!!
Ja, herregud...han är ju hockey målvakt, då behövs de där.
Kan man ju säga!

Bjuder på några bilder på min saknade lillebror.
"så stor min lilla lillebror blivit"


Jag hoppas vi ses snart!

Kommentarer
Postat av: din bror andre den snyggaste

ja e förjävla snygg o het!!!!!!!!

2010-06-01 @ 16:08:15
Postat av: Torkelfride

i love this page keep it up.

2011-01-31 @ 11:11:54
URL: http://torkelfride.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0