Onsdag 9 Juni 2010

"I´m not a girl, Not get a woman!"

Igår kom x-boxen, shoohoo.
Det har känts så tomt i tvbänken då inte x-boxen funnits där.
Det blev liksom ett stort svart hål bara.

Men nu är det full och fin igen, tvbänken.
x-boxen + hemmabio spelaren + popcorn:)
Samt tvn och högtalarna.

Igår efter jobbet gick jag och Sara ut på en liten prommis,
för att sedan gå på Lidl och handla lite innan
vi tog med oss Jens och gick hemöver.

Jag hann även med att..
  • Diska bort all disk som fanns på diskbänken
  • Bädda om sängen
  • Tvätta
  • Packa upp min väska från i Sollefteå i helgen
  • Plocka ihop mina kläder som låg runt om i lägenheten.
Så det var en händelserik dag.
hann även med att sitta och slappa vid tvn,
eftersom Jens satt där mest hela kvällen eftersom han skulle spela sitt nya spel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0