Måndag 7 Juni 2010

Jag är trött!!
Igår efter typ halva vägen hem, fick jag så sjukt ont.
Jag fick ont inne i kroppen där revbenen går ihop, precis in där.
Jag kunde inte stå eller ligga rak lång, fyfan va de gjorde ont!

Jens masserade och försökte hjälpa mig så jag mådde bättre.
Men efter några rapar, en piggilin, massars och lite vila i sängen började det gå över.
Men jag vet fortfarande inte vad det var som gjorde, att det gjorde ont?!

På Lördagen var vi ju på bröllop i Härnösand, brudparet var jätte fina.
Hela dagen/kvällen blev fin och bra, förutom att det blåste på ganska bra då vi skulle grilla,
så man frös så mycket.
Samt att jag fick ont i fötterna in på sen timmarna.

Men vad gör man inte!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Huvva lät inte som nån vidare avslutning på helgen, ätit för mycket kanske?

2010-06-07 @ 13:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0