Söndag 25 Juli 2010

Liten uppdatering:)

Igår hann jag med lite rea shopping på Lindex, med mitt presentkort jag fick i julas:)
Så 2 klänningar, 1 linne och en tunika:)150 :-, älskar rea då det finns i min storlek!

På kvällen blev det grillning med de bästa (förutom vissa(
Jens, jag, Kajsa och LIna käka hemma hos mina föräldrar,
sedan begav vi oss till stan och kikade på Lazee.
Han var snygg och han har sjukt bra röst:P (för er som är intresserad)

Sedan blev det lite drickande uppe hos Sofia och PerE, Sofia med go magen.
Kvällen slutatade iaf i parken med att Jensa käka någon kyckling/kebab wok,
innan vi for hem 02.15.

Idag har vi mest segat.
Vi vaknade vid halv 11 och åkte då till Jens föräldrar och åt lite tårta och kakor.
efter ett tag åkte jag hem åt middag och myste med mina små.

Snart blir det en film med mamsen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0