Måndag 4 Januari 2010

"God fortsättning allihopa där ute!"

Ja, vad ska jag säga om nyårs festen.
Den går inte att beskriva förutom att jag och alla andra hade kul.
Träffade otroligt mycket Sollefteå människor, det va roligt.
Samt lärde känna nya människor, alltid kul.
Alltså denna kvällen det var då allt hände och just på denna fest,
Nej, jag tänker inte berätta mer.
Men jag diggade vår taxichaffis som vi åkte "hem" med på natten/morgonen.
Han va så klockren, haha.

Nämen, nu är man åter i Söderhamn och på jobbet.
Katterna hemma med oss också, så mysigt med min små kissar.
Dom gosar som aldrig förr nu på morgonen (igår och idag)
Dom har saknat oss och vi har saknat dom.
Alltså både Jens och jag då vi kom till Söderhamn höll vi på att tappa hakan.
F*N va snö! Alltså gud va det måste snöat över nyårs helgen.
Alltså jag ljuger inte om jag säger att ploghögarna vid
vägkanterna (på vissa ställen) är 4-5 meter höga.
SHIIIT!!!

Nu ska jag hämta kaffe och jobba vidare.

Kommentarer
Postat av: Sam

Hej!



Hoppas allt är bra. Besök gärna min blogg. Mvh Sam.

2010-01-04 @ 09:00:42
URL: http://sammyr.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0