Måndag 11 Januari 2010 fortsättning...

Jag och mina små idéer:)
För en stund sedan blev jag sugen på att kolla efter en helg kryssning.
Tänk va roligt om man åkte på en helg kryssning med partaj och shopping.
Sticka en helg med tjejerna eller kanske sambon, vad tycker ni?
Va roligt det skulle vara!
Ska kolla runt lite vad det finns för skojiga kryssningar.



Jag slutar snart för dagen, känns så troligt skönt.
Då ska jag hem och gosa med mina små där hemma.
Jag hade tänkt att mysa till det lite i skåpet vi fixat till dom i helgen.
ovanför våra garderober finns det skåp och där har vi gjort ett litet
mysrum till katterna. Dom har sovit och busat där sedan vi fixade det.
Dom blev så glada över att få denna kungaplats. (kommer bilder så småningom)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0