Torsdag 4 Februari 2010

Snart är det Fredagsmys!

Ja, imorgon är det Fredag igen och sedan helg.
Veckorna går så fort (vilket jag gillar starkt)
Men jag vet inte vad som händer i helgen, tyvärr.
Vad händer i helgen? Blir det fest/mysig hemma kväll?
Vem vet?Vem vet?

Jag vet ialla fall att jag ska sova länge på Lördag och Söndag.
Sedan skall (måste) jag gå igenom mina garderober.
Packa ner lite vinterkläder hade jag tänk.
För att få fram lite vår/sommar kläder, så man blir glad.

Det är så grått och tråkigt med vinter  kläder,
dom tar sån plats i garderoben/byrån, så stora.
Sedan nät vår/sommar kläder tittar fram då är det tunna klänningar,
leggins, linnen m.m
Dessa tar ju ingen plats alls, så då kan man ha mycket mer:P
Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0