Tisdag 9 Februari 2010 fortsättning...

Nu har jag jobbat halva tiden av denna dag.
Så jag längtar till om 4 timmar, då jag få gå hem:P
Ska fortsätta med att gå igenom alla mina kläder.
Igår gick jag igenom alla mina kläder som ligger i mina 2 byråer,
underkläder, linnen, långärmade t-shirts, kjolar, shorts och byxor/leggins.
Mycket hamnade i mammas påse, inte lika mycket till skänka/sälja påsen.

Så nu har jag bara garderoben kvar, samt mina tjocktröjor (som är lite här och var)
Så detta tänkte jag ta tag i ikväll.
Skönt att bli klar med en del, för att sedan börja med allt annat:P
Ska gå igenom böcker, prylar m.m

Men hur ska jag göra?
Sälja?
Skänka?
Hjälp mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0