Måndag 8 Februari 2010

I helgen har jag faktiskt hunnit med en hel del, vilket är väldigt skönt.
Jag har börjat med att gå igenom alla mina kläder, så just nu ligger det till enligt nedan.
Slängt: 4 påsar med urtvättade och kläder som är sönder
Sälja/skänka: 2 fulla säckar
Sparat:en full IKEA kasse till mamma, samt lite till mig själv.
Så nu är jag igång.

Jag var över till Viktoria i Lördags kväll också.
Det va mysigt med 4 tjejer som satt och snackade i soffan.
Vi "spelade" Bibeln och tjejmiddag, har jag för mig dom hette, haha.
Sedan då de andra tjejerna skulle till krogen så gick jag hem, var så hungrig
och trött. När jag kom hem åt jag och sedan somnade jag i sofan, hoppsan!




Kommentarer
Postat av: Caroline

Svar: Tjena! Tack själv :) ja självklart, bara kul att nån läser, haha!



ja jag fixar designen själv, men brukar ta ett tag när jag gör åt mig själv för jag har sån dålig fantasi :P haha!

2010-02-08 @ 13:42:12
URL: http://carolinerosen.blogg.se/
Postat av: Caroline

Haha ja du sa ju det.. sen tycker min moster, mammas kompis & några till det också. haha jag förstår dock inte vart :P



jadå, det skulle jag kunna :) men det tar nog lite tid, men tänk ut hur du vill ha de så ska jag nog få ihop nånting =)

2010-02-08 @ 14:52:31
URL: http://carolinerosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0