Måndag 15 Februari 2010 fortsättning...

En glad flicka som sett sin nya lya.

Idag har vi varit och kikat på vår nya lägenhet.

Jag kan ju inte säga att det är det bästa och finaste jag sett.
Men den släpper in mycket mer ljus, alltså mycket fler fönster.
Samt mer öppen på något sätt, så jag gillar den mycket.
Men nackdelarna är lite fula golv och bubbliga tapeter, men detta kan man ju som tur fixa.

Så vi ska snart flytta, det ser jag fram emot!
Men vi har ännu inte sagt upp våran,
måste kontrollera en del saker.

Nu ska jag förbereda mig för hemgång:)

Kommentarer
Postat av: Sondremai

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2011-03-27 @ 12:01:32
URL: http://sondremai.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0