Söndag 12 December 2010

Tillbaka i Söderhamn, ska försöka ta mig an jobbet imorgon igen.
För att jobba den kommande veckan och sedan 3 dagar nästa vecka,
sedan tillbaka till Sollefteå igen, ska bli underbart!
Var nog inte den socialaste i Sollefteå när jag va hemma i veckan.
Kände inte att jag orkade ringa och informera om att jag var hemma, förlåt för detta.

Men vi åker som sagt upp 23 och tillbaka efter nyår.
Så den blir en berg och dalbana nu under jul ledigheten.
Ska försöka sova ut mest, ta det lungt och ta vara på tiden med familjen och släkten.
Så oerhört glad att få träffa mormor och morbror i jul:)
Länge sedan sist, tyvärr.
Även träffa Fanny gumman (sambo Jens lilla syster)

Känner att jag inte har samma ork som tidigare, tidigare kunde jag städa som en tok och så.
Men nu när jag tvättat idag så orka jag inte ens sortera och så, kassarna bara stå mitt i vardags rummet.
Har insett att man måste ta en dag i sänder och ta det som det kommer.
Hemskt men sant!

Nej, jag ska försöka på ett ryck och plocka ihop lite innan Sara hjärtat kommer förbi en sväng:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0