Måndag 16 Augusti 2010

Tillbaka till Söderhamn och verkligheten.
Ja, idag börja jag jobba igen, ville inte men....
Jag kunde kliva upp i tid och kom till jobbet en kvart innan jag började, hade jag inte trott igår.

Semestern har varit lugn och skönt, mesta tiden iaf.
Har hunnit med en hel del också.
- Ätit middag med "the gang"
- Festat med "the gang"
- Träffat morfar, farmor, farfar och familjen i mängder
- Åkt båt en halv bit:P, blev något fel så vi fick bogsera hem den med pappas kollega.
- Jobbat, hjälpt pappa att såga ner träd, slänga alla stora grenar och sedan klyft veden.
- Varit på stan och kollat
- Sundsvalls sväng med shopping.
- Solat x2 (solarium)
och en mängd mycket mycket mer.

Katterna har även fått varit ute för första gången nu när dom är stora.
Innan vi köpte dom så var dom ute, men inte förän 2½ vecka sedan fick dom komma ut igen.
De skynda dig sig självklart att ta några möss, de åt dom inte utan bara dödade dom, haha.

Har även en mängd foton som snart kommer upp, men vi hann/orkade inte att
flytta in dom på datorn igår, blir någon gång nu i veckan:)
+ att jag ska skicka bilderna tilll "the gang"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0