Torsdag 22 April 2010 fortsättning...

Min älskade sambo som vet att jag älskar dans:)
Kom med en super ide precis. (en påminnelse)
Åka till Stockholm och se
The last Bounce,
så hem och boka biljetter på lunchen:)


Jag här även varit på Bounce konsert "Gökboet"
Så otroligt jäkla bra, hoppas den kommer på dvd.


På tal om Bounce och dvd, jag har ju även deras dvd Bounce live på Nalen.
Den är också kanon, med några delar där man få lära sig lite av danserna m.m


Alltså Bounce är och kommer alltid att vara min favorit dans grupp!
Då är bara för duktiga och påhittiga.

Så i helgen då jäklar ska jag se deras sista framträdande.
Jätter tråkigt att dom ska lägga av:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0