Onsdag 14 April 2010 fortsättning...

KÄNSLOR I MÄNGDER!

Jag finns här för dig, om du behöver prata eller bara vill känna att du har någon att luta dig mot.
Jag tänker på dig, förstår att du har det svårt.
Du är tyvärr så långt borta, jag hoppas du kunde varit närmare.

Jag måste hitta ett annat håll, vart som helt.
Jag måste bara ta steget att våga öppna den första dörren ut i världen.
Vart finns denna dörr?När jag hittar den, när skall jag öppna dörren?

Jag känner att jag har ett otroligt stort hjärta, alla få plats.
Men gör något ett felsteg, finns andra chansen.
men upprepas dessa felsteg så försvinner din plats i mitt hjärta.
Så tänk efter!

Att det finns människor som är så otroligt omtänksamma, dom är svår att hitta men jag har hittat några.
Dom kommer jag hålla hårt i.

Förälskelsen blev bara större, omtänksamheten visade sig.
Vilket gjorde mig otroligt glad och jag kände mig så älskad!
Jag är så glad för att jag har dig!

Jag är så otroligt glad för att jag ha er alla!
Jag vet inte om ni bryr er, men det är skönt att få släppa ut känslorna.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

<3

2010-04-14 @ 17:15:54
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0