Måndag 12 April 2010

Vilken helg alltså!
Vet inte vad jag ska säga..
Överraskningspartajet blev i Gävle.
Starten började på Magoo, vi åkte buss till Gävlebro resturangen för att äta lunch.
Samt hämta 4 personer till.
Efter maten i magen så åkte vi vidare till...

Alborgen = Otroligt jäkla kul. Vi blev indelade i lagen (jag i ett tjejlag på 4 tjejer) sedan skulle vi alla lag tävla mot varandra. Det fanns 17 rum (med 3, 4 celler) där man skulle samla stämpar.
Alltså det var allt mellan himmel och jord men jag kände dagen efter att jag använd mig av muskler jag nog aldrig trodde jag hade. Jag hade ont på skinkan och armarna, troligen från då jag skulle agera spindel, haha.
Alltså dit måste jag igen, ni måste också dit!!

Hotellet = Vi bodde på Scandic, där vi fick basta och göra oss klar för middagen. Jag bara duschade på rummet och gjorde mig klar. De flesta karlarna bastade.

Matildas = Resturangen hette så. Vilken otroligt underbar mat.
Jag åt ceasarsallad till förrätt.
Oxfile m. potatisgratäng till varmrätt.
Nånting päron m. glass till efterrätt.
Alla blev nöjda på resturangen.

Heartbreak = Puben vi gick till efter middagen, rättare sagt jag, Jens coh Linnea + Nicklas.
Efter vi gick från resturangen gick vi först till hotellet för att lämna kameran, vi tog med oss Nicklas som väntade utanför och Sara och JOnas som var på sitt rum.
Vi gick till någon annan pub först, där resten satt. Sedan begav jag, Jens och Nicklas oss till Heartbreak.
Snacka om braat (vet inte hur man stava, alltså killar med bakåtslick och skjorta) ställa, alltså dom fanns överallt där inne.

- på detta ställe var toaletterna, det fanns 2 tjej toaletter på hela stället.
Så jag fick stå i kö i runt 20 minuter, så jäkla drygt och precis när det blir min tur, då är papperet slut, VARFÖR INTE?!

Samt så hände lite mer, men jag tror inte jag ska berätta här.

Efter ett tag så bestämde vi oss för att gå tillbaka till hotellet, klockan var vid 01.30, jag hämtade jackorna och killarna gick genom dansgolvet bara för att kika.
Vi träffades igen och begav oss ut, vi hittade Linnea och tog med henne.
På hotellet satt de flesta i lobbyn och drack öl.
Vi satte oss där vi med. Men jag hörde inte va någon sa, så trött.
Men vi satt kvar där till ungefär 4 tiden, då ingen orkade hålla ögonen öppna längre.
Vi la oss, sov så sött i 5 timmar tills vi måste upp och käka frukost.
Efter frukost upp på rummet och packa för att sedan åka hem.

Hemma = När vi kommit till Söderhamn, skynda vi hem till katterna.
Vi busade, myste och vilade med dom.
Jens tittade på Stargate, jag vilade.
Jag började med middagen och vi dukade och såg på film.
Till middagen såg vi.

Efter middagen och borttagning av allt så såg vi även.


Meddan vi såg Wallander höll jag på att somna, så jag la mig direkt efter filmen.

Kommentarer
Postat av: Sara

Underbar helg! Vi gjorde det enda rätta att stanna på bishops mao:D

2010-04-12 @ 13:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0