Yeyyy...

...Snart hemgång!!
Idag måste/ska jag handla, städa och tvätta.
Men jag vill inget av dom, jag vill bara vara hemma och mysa med mina små älsklingar
Jag sitter och tänker på min små hela tiden på jobbet.
Så skönt att ha något roligt att se fram emot varje dag man sitter på jobbet,
man vill bara gå hem för att få så mycket tid med dom nu när dom är så små.
De växer väldans fort, faktist både bra och dåligt.
Dåliga anledningen är ju för att dom är ju så underbart gulliga när de är så små,
De bra är ju att de inte kan gömma sig under soffan t.ex. haha
Fast det finns många, många fler anledningar också, självklart.

Någon som har
bra förslag på namn till våra små liv?
Har ett hett förslag på pojken, men vill inte avslöja något fören vi är säker.
Tjejen har jag lite problem med att bestämma mig vad hon passar med för namn.


Här ligger jag och gosar med min sötnosar:)
Ni ser kanten mellan soffan och golvet?!
Där emellan kryper dom under och sover sedan under soffan.
Detta började dom med bara vi hann släppa ut dom för första gången.
Så bara jag kommer hem från jobbet så ropar jag på dom och tjuvkika mot kanten
och där kan man skymta små vita tassar som går runt och små huvuden
som börja kika fram.
De är för underbara mina små.


Alltså det går inte att beskriva hur otroligt glad jag är
för att vi bestämde oss för att hämta dom.
De är för underbara.
Men jag glömmer ju inte min favorit tjej, hon som
alltid finns med mig
och tar en väldigt stor plats i mitt hjärta.

Miranda





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0