Trötter...

Ja, herregud vad jag är trött idag.
Tänkte igår att jag lägger mig efter Idol,
det gjorde jag faktiskt också men jag lämnade dörren öppen till sovrummet,
så jag fick ju in 2 små super busiga kissar i sängen.
De skulle ju busa med mina fötter och fingrar,
jag fick liksom itne flytta mig för då var dom där och skulle busa.

Samt så älskar dom vår stora blomma,
det är en ganska hög blomma,
de hoppar upp i krukan och klättrar uppför "stammarna"
Man kan inte ens kalla dom för stammar, de är ganska tunna pinnar.
De älskar denna blomma, men vi tycker verkligen inte om när dom busar med blomman.
Jag blev så less när dom försökte gå till blomman hela tiden och jag sa Nej!
Så jag blev helt tokig då dom bara gick tillbaka till blomman, när man sagt åt dom flertal gånger.

Men efter ett tag gav dom upp.
När jag såg dom var på väg till blomman
så slog jag i sängen och då blev dom rädd.
Sedan efter ett tag somnade jag då dom lugnat ner sig:)


KÄRLEK PÅ HÖG NIVÅ!

KÄRLEK PÅ HÖG NIVÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0