Helgen..

Efter jobbet i Fredags blev det Ica innan hemgång.
Köpte godis:P
Sedan hemgång och diskning som väntade, efter en stund ringde Jens
då skulle vi åka och hämta Tedde för att sedan åka till Sundsvall och se på bio.
Framme i Sundsvall hämtade vi först biljetterna och sedan blev det middag på MAX, mums.
Sedan åkte vi och ställde bilen hos Per (Jens kollega), som också skulle med på bion.
Vi var hemma hos han och hans tjej en stund innan vi gick.
Bio hette District 9. Det var de enda jag visste innan jag gick in och satte mig i stolen på bion.
Det var inte den bästa film jag sätt men det var speciell på sitt lilla vis iaf.
Efter filmen blev det hemåt direkt, där jag somnade i bilen efter kanske högst 10 minuter,
klockan var ju runt halv 1.
Hemma så somna jag som en stock direkt, ställde väckarn på 09.00

Lördagen klev jag upp vid 9 tiden, sega lite innan jag började bestämma vad jag skulle ha på mig,
äta frukost, samt fixa till mig.
När både Jens och jag var klar så åkte vi mot Valbo-Uppsala.
Stannade först i Valbo och jag sprang in på GIna Tricot och köpt 2 linnen, ett par leggins coh en tröja.
Sedan sprang jag över till IKEA där Jens väntade.
Vi köpte lite små grejer, samt något slags skrivbord tror jag till Kristoffer.
Efter IKEA var klart så åkte vi mot Uppsala, då vi kom på att vi kanske ska hälsa på Jens gamla
klasskompisar från PowerHouse tiden.
Så Jens tog kontakt med dom och vi kunde hälsa på.
Först åkte vi förbi IKEA i Uppsala också för att köpa några grejer till katterna.
Sedan åkte vi till Rogga, Andreas och Jimi.
Där snackade killarna om dåtiden, nutiden och framtiden, haha

Sedan blev jag så stressad för klockan var så mycket så Jens och jag blev tvungen att åka.
Vi hade en karta, en vägbeskrivning och gps för att hitta dit, där vi skulle hämta katterna.
Men varken i kartan eller gpsen hittade adressen där dom bodde.
Så vi fick åka in på en mack och fråga, med biträdet visste inte heller vart det var.
Men de hade en karta som vi fick ta, Jens hittade efter ett tag och jag fick sitta som kartvisare,haha
Väl framme så hittade vi brevlådan men inte vilket hus den hörde till.
Så vi fick ringa ägaren, som kom ut till vägen.
Hon visade oss vart vi kunde parkera, sedan gick vi in i huset och hon visade oss våra små söta troll.
Herregud va otroligt söta dom var, samt var de mycket, mycket mindre i verkligheten än på bild.
Ägaren gav oss varsin kisse att gosa med men nej de ville inte sitta stilla,
de bara sprang hit och dit och var överallt.
Efter en sutnd gick Jens och hämtade transportburen, så vi fick stoppa in kissarna där.
Vi gjorde oss klara, tackade och åka hemöver.
Killen gnällde en hel del på hemvägen, tjejen hon var bara tyst tills vi kom till stan (Söderhamn alltså)
men det gick bra ändå, de varken kissa/bajs i buren på vägen.
Hemma så skynda jag mig med att hälla upp mat och vatten till dom, samt fylla
kattlådan med kattsand.
Så de kunde äta och gå på "toa".
Vi åt middag och katterna gömde sig under soffan.
Jens åkte iväg på fest och jag satt framför tvn och såg nån film.
Efter en stund blev ajg så trött så jag gick och la mig, efter nån timme kom Jens hem,
han gick också och la sig men efter kanske högst 15 minuter kom små kissarna till oss i sängen och skulle busa.
De var över allt i hela sängen, haha.
Efter en stund kände jag något varmt vid benet, då satt killen coh kissade på mitt täcke.
Jag skynda iväg med honom på toan, tvättade täcket i badkaret.
Tog nytt täcke och la mig, efter ens tund kom båda katterna tillbaka och busade.
Jag hade nästan somna då lillkillen kom upp vid min axel, då satte han sig och kissade igen.
Så samma sak igen då, kissen på kattlådan, jag tvätta täcke och sedan försöka sova igen.
Men denna gång fick jag sova, katterna la sig under soffan och sov.

Söndagen vaknade vi ganska sent, vid 10, halv 11 tiden, OTROLIGT SEG DAG!!!
Vi låg bara framför tvn hela dan.
Katterna sov bara under soffan, men då och då kom de fram för de ville äta eller gå på toa.
Jo, vi såg ju Män Som Hatar Kvinnor på kvällen också.
Jag trodde faktist att den skulle vara bättre.
Så var hela min Söndag, haha.

Kommentarer
Postat av: Anna

haha förstår det, lättast att ta då dom sover :p.

Men du, jäkla otur med kissandet i sängen :/

2009-09-07 @ 14:42:49
URL: http://superflames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0