Torsdag 22 Oktober 2009

"One heart you are followin’, One dream keeps u wondering, Love lights your way through the night, One wish keeps you tryin’, Once your silver linin’, Loves lights your way through the night"

Förskylnings tider nu, och detta har jag verkligen märkt av.
Just nu sitter jag på jobbet, nyser, hostar och har ont i huvudet, för närvarande.
Jobbar ju till 18.00 idag, Torsdag är ju alltid långdag.

Vill bara hem och mysa med min J, han har ju inte varit hemma på jätte länge,
sedan så kom han hem imorsse och väckte mig och kissarna runt 6 tiden.
han kom och la sig, jag försökte somna om, kissarna var fullt vakna och bara busade.
Men jag fick blunda och "låtsas sova" till 08.05 iaf.
Jag klev upp och gav dom mat, då blev dom ju lugna och glada:)

Nej, jag måste fortsätta jobba nu!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ska jag skriva att jag gjort utmaningen? haha :p

2009-10-22 @ 23:17:31
URL: http://annaakerman.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0