Torsdag 15 Oktober 2009

Vet inte vad jag skall skriva så här kommer istället en lista:)
Jag hittade den här listan hos Cosmo!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Dansträningen efter jobbet blev jag hemskt glad över, så skönt att börja dansa igen. Saknar denna tid då jag dansade dagligen.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Då satt jag här (på kontoret) och jobbade.
Vad gjorde du för 15 min sedan: För 15 minuter sedan  satt jag i telefon med en kund.
Det sista du sa högt: -"Men herregud."
Det senaste någon sa till dig: -" Hahaha."
Vad har du druckit idag: Vatten och kaffe
Vad var det senaste du åt: Stuvade makaroner och falukorv
Vad var det senaste du köpte: Risifrutti
Vad är det för färg på din ytterdörr: Trä färgad, ganska mörkt trä.
Vad är det för väder hos dig nu: Stilla, blå himmel.
Godaste glassmaken: Gammeldags vanilj.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, självklart!
Sover du tungt: Ja, det kan man väl säga då jag inte vaknar av att mina katter busar på/ bredvid mig i sängen.
Drömmer du mardrömmar: Det kan hända, men inte så ofta.
Trivs du med ditt jobb: Ja, det kan jag väl säga, ett jobb där ingen dag är den andra lik.
Favoritklädsel: Tunikor o leggins, jeans med mys tjocktröja.
Favoritlåt just nu: Röyksopp fest. Robyn - I in loved whit a robot, tror jag den heter.
Vad ser du om du tittar till höger: Min kollega, jag ser ut genom ett fönster samt en stor bokhylla.
Vad gör dig glad just nu: Tanken i mitt huvud, att det snart är helg igen.
Vad ska du göra härnäst: Fortsätta jobba
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Nästan på topp, skulle jag säga. Lite ont i kroppen, fryser lite men annars bra.
Favoritgodis: nej, jag kan inte välja någon speciell. Polkagrisar och sura flaskor är mums!
Kläder just nu: Gråa stuprörs jeans, rött boxar linne, svartvit tunika/tjock tröja.
Vinterplaner: Söka ny bostad (för hela familjen).
Hur många kuddar sover du med: 1, får så ont i nacken av flera.
Spelar du något instrument: Nej, har spelat klarinett och blockflöj när jag var mindre.
Morgon eller nattmänniska: Morgonen - OHH NO!! men Natten - då blir det städa dags.
Vad är viktigast för dig: Att jag och mina närmaste har det bra.
Är du kittlig: Nja, nej det kan jag inte säga.
Snarkar du: Nej!
Stjärntecken: Stenbocken
Äckligaste djur: Kvalser, så djur som man itne ser som gömmer sig i sängen, kläderna och så. Samt alla andra små insekterna, såna som man kan se.
Längtar du mest efter just nu: Lång helg, semester, jul, födelsedag, att få sova....Eller ska jag fortsätta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0