Tisdag 27 Oktober 2009

"Känslan smyger sig närmare med värmande steg"

Igår vid 19.00 tiden blev jag av med min tand.
Jag fick ju tid hos tandläkaren vid 18.15 och då jag kom dit skulle först en assistans
kolla hur det såg ut och hur mycket jag kunde gapa o..s.v
Sedan hämtade han en tandläkare som skulle kontrollera om tanden kunde dras ut på en gång
eller om vi måste vänta ett tag. tanden kunde dras direkt, då den växte snett och ut mot kinden,
den var tydligen lättast att dra tanden då den växte så. Så assistenten gav mig 3 bedövnings sprutor
innan läkaren kom tillbaka och kände efter som jag inte hade någon känsla.
Då jag inte kände vad han gjorde så började han med att dra ut tanden.
FY den känslan i huvudet var hemsk, jag hörde liksom hur tanden ryktes hit och dit och
sedan hängde tanden lös i hålet innan läkaren tog ut den.
Den var faktist större än jag hade trott. Jag fick med den hem:)haha..

Sedan fick jag varken dricka eller äta på 2 timmar, så jag åt min middag 21.15 igår kväll.
Fatta va jäkla hungrig jag var.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0