Tisdag 13 Oktober 2009

Lunchtid och här sitter jag & jobbar,
Jag har bytt lunchtid med en kollega.

Idag har jag suttit och räknat lite dagar, t.ex.
  • Hur gamla katterna är: 16 veckor/109 dagar
  • Hur länge det är kvar till julafton: 10 veckor/ 72 dagar
  • Hur länge jag varit snusfri: 6 veckor/41 dagar
  • Hur länge det är kvar till min födelsedag: 11 veckor/ 77 dagar
    o.s.v
Idag har jag, som igår, vinterjackan på, samt vinterskor idag.
Eller vinter coh vinter, det är ett paar fodrade skor iaf.
Det är så otroligt kallt på morgon, så jag klä på mig som en eskimå.

Idag när jag cyklade till jobbet var det så halt så jag höll på att ramla
när jag skulle ta sats för att sedan cykla över övergångstället.
Jag halkade som tur bara till, men ändå 13 Oktober och halkan är framme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0