Ondag 28 Oktober 2009 fortsättning..

"Kom hem, för jag längtar efter dig!"

Så skönt med sista dagen imorgon för denna vecka (förutom halv dagen på fredag)
Fredag åker jag med familj (Jens och katterna) upp över.
Sollefteå närmare bestämt, jag har bestämt att vi ska stanna på vägen så jag kan köpa skorna som visade i förra inlägget. Jag är helt tokig i dom skorna nu, skulle kunna göra vad som helst för dom.
Samt så tänkte jag kika på någon party klänning till Lördags kvällen, har ingen riktigt snygg party blåsa, så detta ska kika efter också.
Har hittat några, men jag har inte bestämt mig än.
Ska kika vidare tills på Fredag innan vi åker:)


Så här tänkte vi stanna till en stundpå hemvägen, så jag får kika lite:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0