Måndag 19 Oktober 2009

"En ny vecka, en ny Måndag och ett nytt väder!"

Denna helgen har Jens och jag varit så flitiga så.
Lördagen började med att Jens åkte och jobbade, jag åkte till E-Center och handlade lite.
En kattsäng, som man hänger på elementet, kissarna storm gillar den.
Sedan så handla jag bara de nödvändigaste vi behövde hemma som var slut.
Fast jag hittade en jätte fin sak, som ska bli en julklapp till min mamma.
Denna sak är typiskt min mamma. Efter all shopping satte jag mig i bilen och åkte hem.

När jag kom hem så jag satt igång och dammsög hela lägenheten.
Samt så dammsög jag Hela sängen, då menar jag sängstommen, huvudgaveln, madresserna... Ja, Hela sängen.
Bäddade om sängen (såklart efter dammsugningen), diskade och började städa ihop alla mina kläder som låg över hela sovrums golvet.

Söndagen blev lite slappare, vi åkte till JYSK och Jens beställde en ny datastol, jätte fin och bekväm.
Jag köpte 2 korgar, där vi skall lägga mössor, vantar o.s.v
Dom passade jätte bra i hallen på hatt hyllan, nästan helt tom hylla med 2 korgar.
Samt så handla vi lite på Coop, då menar jag verkligen lite.
Mjukt bröd, clementiner och en ansiktskräm, haha
När vi kom hem så blev det stor städning i vardagsrummet, framdragen soffa och hylla m.m
Det blev fint!

Efter städningen blev det middag, spagetti och köttfärssås.
När maten smält i magen blev jag så sugen på att bada.
Så vi tappade upp ett bad och bada, mysigt.
När vi inte orkade bada längre så klev vi upp och klädde oss, sedan åt vi Ben & Jerry glass.
Sååå gooooooood!!!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hehe, ja tv:n är ju min ögonsten det så, det var bra att det blev lite mer kanaler;)

2009-10-20 @ 09:13:20
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0