Måndag 12 Oktober 2009

Måndag igen då, en ny vecka och nya beskymmer.
Jag var så otroligt trött imorsse så jag visste inte vad jag skulle ta mig till.
Men idag blev det vinterjackan på. Så otroligt kallt.

Jag kom hem sent igår, eller ja sent och sent runt 19.30 tiden.
Men när jag kom till stan åkte Jens och jag till ICA coh handla lite,
sedan träffade vi Johan och Viktoria som också skulle handla.
Så vi snackade lite skit om vad som hänt i helgen med dom innan vi åkte hem.
Hemma så gjorde vi middag, köttbullar och mos, MUMS!
Medan vi åt såg vi på "Johan Falk - National Target", jätte bra.
Jag gillar alla filmerna med Johan Falk i spetsen.
- Noll tolerans
- Livvakterna
- Den tredje vågen
- Johan Falk - Gruppen för särskilda insatser
- Johan Falk - Vapenbröder
- Johan Falk - National Target
samt de kommande filmerna jag bara MÅSTE se
- Johan Falk - Leo Gaut
- Johan Falk - Operation Näktergal
- Johan Falk - De fredlösa

Älskar svenska thriller filmer.




Kommentarer
Postat av: Kajsa

Oja, jag också!

2009-10-13 @ 07:33:23
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0