Iskalla morrnar.

Så otroligt kall på morgon när man skall kliva upp.
Man vill bara stanna kvar under täcket i sängen.
Ännu värre blir det när man går utanför ytter dörren, bara illar och kinderna.

Idag ringde jag ett litet samtal också.
Så vid 19 tiden ivkäll ska jag och Jens ut på en liten tur.
Kommer stanna upp på ett ställe och bli där ett tag.
För att sedan gå hemöver och bestämma oss.

Va mysigt det var då vi kom hem från Sollefteå i Söndags.
våra små sötnosar, Dexter och Sessan myste så otroligt med mig och Jens på kvällen/natten.
Inga klor, klös eller bitningar, de bara gosade med oss.

Jo, helgen för katten gick jätte bra.
De gick endast ihop med Katitzi, mammas katt.
Hon betedde sig som en mamma till Dexter och Sessan,
hon slickade dom och skulle gulla ner dom i hennes lilla "låda".

Sedan hade vi ju Miranda, Smulan och Sixten då gillade inte alls mina små.
Miranda hejade på dom, snusade men sedan inget mer.
Smulan och Sixten bara reste ragg och blev sura.
Men det gick bra iaf, som tur var, inget slagsmål.

Det blev ingen färgning (bara lite i utväxten) då jag inte fick några svar på mitt förra inlägg.
Fick endast 2 stycken, tycker jag var väldigt mesigt gjort av er som läser.
Snälla hjälp mig, vet inte om jag vill vara blondin längre, tyvärr.

Viktoria tycker ju ljusbrunt och det tro jag också lite på.
Inte för mörkt och inte för ljust, men jag vet som sagt inte än.


Me, My love and My babes!!



Kärlek på högsta nivå!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker nog nånting mitt emellan, nån ljusbrun med olika skiftningar :)

2009-10-07 @ 12:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0