Fredag 30 Oktober 2009

"Se mig, bara för den jag är!"

Jag är så glad nu när kollade runt lite och såg att min storlek kommit in på skorna jag vill ha, skon jag tjatat om i 2 dagar.

Jag menar förstås dessa älsklingar.
Om dom inte finns i Sundsvall (ska ringa och kolla detta efter jag slutat),
så ska jag beställa dom idag.
Samt så måste jag köpa en klänning till morgon dagen, har någon på lager men fortfarande ingen bestämd.
Känner att jag vill testa och se hur dom sitter på mig innan jag bestämmer mig.
Så vi få se hur det blir i Sundsvall.

Jaha, då har jag snart jobbat halv tiden av denna dag, störtskönt!
Jobbar bara halvdag idag då det är dag före röd dag., 07.45-11.45.
Sedan ska jag hem och fortsätta packa inför helgen.

Jo jag hann de flesta punkterna jag skrev igår, jag hann diska ALLT, och det var inte lite.
Samt så hann jag dammsuga hela lägenheten, bädda om sängen, gå med alla sopor och
kartonger samt börja packa inför för resan till Sollefteå idag.
Har ju några punkter som jag måste hinna med innan vi åker idag.
  • Ringa och höra om skorna finns i Sundsvall
  • Boka tvätt tid till början av nästa vecka
  • Packa klart mina rgejer
  • Packa allt till katterna
  • Gå upp med några grejer till vinden
  • Rengöra katternas transport bur
samt så blir det nog en hel del mer skulle jag tro.
Men nu har jag bara 2 timmar och 15 minuter kvar innan jag får cykla hem:)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Nu är skjutsen fixad!:D

2009-10-30 @ 18:18:12
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0