Torsdag 12 November 2009

"Jul, jul strålande jul"

Då ska man estämma semestern över jul:)
Jag som vill vara ledig över hela jul och nyår,
Jag vill ju fira jul, min födelsedag och nyårs afton i Sollefteå.
Allt ska vara som det alltid är över jul/nyårs tiden.

Jag börjar känna sådan julstämning nu,
då det börjat snöa i veckan och att snön ligger kvar.
Grannar har hängt uppp julgardiner och ställt fram ljusstackar. Lite väl tidigt.
Mörkret som kommit....

Måste börja bestämma vilka julklappar man ska köpa till alla.
Vad vill dom ha? Vad ska dom få?

Jo, jag hörde på nyhetsmorgon imorsse vad som är årets julklapp 2009.
Gissa, vad?! Jo, spikmattan. Det kunde man faktist nästan ana själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0