Tisdag 10 November

"Someday we gonna rise up on that wind you know
Someday we gonna dance with those lions
Someday we gonna break free from these chains and keep on flyin'"

Är jag vuxen nu?
- Bor i lägenhet med sambo
- Har egna husdjur
- Har ett jobb att gå till varje dag
- Har egen bil (sambos bil)
- Storhandlar på helger
och alla varje dag steg..
- Diska
- Plocka undran/städa
- Laga mat


o.s.v
Jag känner mig vuxen iaf.

Jag är som Kajsa, känner jag,
längtar som en tok till December...& JULEN
- Snön
- JULMUSTEN!
- Julmusiken
- Avdvent
- Nedräkningen
- Lucia
- Julkort
- Pepparkaks & lussebulls bakning
- Pyssel
- Paket inslagning
- Stämningen vid jul
- Lukterna vid jul (bakning, mat, ljus m.m)
- Träffa hela släkten
- Paketen
- Min födelsedag
- Nyårsafton...


jag kan skriva mycket, mycket mer men jag har tyvärr inte tid.
Ska på lunch om några minuter.

Undrar vad som blir årets julklapp 2009? Vad tror du?

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Haha, ja du tog upp allt bra som man längtar till! :). -Ja jag tycker att vi ska.. ;)

2009-11-10 @ 19:23:20
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0