Fredag 20 November 2009

"I miss you like crazy!"

Imorsse blev man väckt av en blötnos som tryckte sig in i ansiktet.
Då var det min lilla Dexter som ville morgonmysa.
Efter en stund morgonmys blev de båda sura och börja jama, de var hungriga.
Så jag fick klä mig och kliva upp för att ge dom mat.

Jo, vi köpte en ny glögg igår.
Jag tycker egentligen inte om glögg, men den här var med choklad smak.
Hon som jobbade sa att den var jätte god så vi köpte den och ska testa.
Samt så köpte jag pepparkakas deg, tänkte baka i helgen.

Ska in på IKEA en sväng imorgon då vi lämnat Jocke i Gävle,
då tänkte jag köpa fler bakformar, så jag kan baka mina pepparkakor.
Så mysigt att baka pepparkakor.
Jag hoppas Jens också vill hjälpa till.

Var är snön?
Förra året vid denna tiden, har jag för mig, att det fanns snö på backen.
Jag vill ha snö, eller så få sommaren komma tillbaka.
Tycker inte om tiderna där emellan, det är bara slaskigt.

Nej, det här går inte...

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hejhej!

Du har en utmärkelse hos mig. Gå in och titta!

2009-11-21 @ 23:35:21
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0