Sollefteå helgen...

I Fredag efter jobbet bar det iväg till Sollefteå.
Jens och jag åkte hem (till lägenheten) efter jobbet och packade och diska så sånt tråkigt var klart.
Sedan hoppade vi in i bilen och for till OK och tankade, sedan blev de käk i bilen på McDonalds.
hamnade bredvid Sandra medan vi väntade på maten, thihi...
Efter vi var uppsvälta av skräpmaten så for vi raka vägen till Sollefteå.
Väl framme i Sollefteå, skjusade Jens hem mig till mina föräldrar, jag gosade med min älsklings Miranda


och snackade lite med mamma som blev så överlycklig att vi överraskade och kom hem i helgen utan att berättat det.
Gick och la mig och somnade till Saturday Night Fever, långfilmen på Tv4.

Lördag, vaknade jag vid 10.30 tiden, fast jag sovit från och till hela natten, då jag hade ne kisse och hund som låg på mig lite då och då. jag klev upp, klädde mig och gick ut i solen, FASEN VA VARMT DET VA!!
Efter fika och lite solning åkte vi till stan och tittade på motorcyklarna i parken.
Jag hittade hjärtat på lillacafe och där satt han med svärmor,svärfar, Knutte, Kenneht och Birgit.
Jag tog med mig Jens och vi gick och köpte morsdags present till min mamma, samt till min farmor.
(De båda blev nöjda) Me Happy!!

Sedan tvingade jag Jens att köpa nya strumpot:P
Jag köpte mig en glass, sedan åkte vi och köpte grillmat till kvällen.
Vi åkte hem till Lindgrens och segade i solen, efter ett tag så stack Bilbo iväg en sväng så vi alla åkte ut och letade, Ingrid i bil, Jens och hasse på cyklar och jag gick. Jag fann honom efter ett tag hos en granne som stängt in honom på altan, gett honom vatten oså. Trevligt folk!

Gick hem med den olydige hunden och ringde hem folket som var lite här och var.
Sedan hoppade jag in i duschen och gjorde mig klar.
När Jens var klar åkte vi ner till Cissi och grillade och partajade.

Det blev utgång, se lite crousing, hittade lite folka som man nästan allt träffa.


P.S. Bilder från Kajsa Gummans blogg (lånade bara lite)
Självklart var min älsklings älskling där med;)

HJÄRTAT MITT!

Helgen avslutades med morsdag.
När jag vaknat hos Lindgren coh fikat tog jag bilen
och åkte "hem", solade och käkade inbakad calzone capri.
Åkte till Lindgren igen och packade bilen, kastade i oss varsin glass och lite kaffe så vi kunde ta oss hemåt.
Stannade till i Långsele för att lämna morsdags presenten till framor, i dörren in till farmor träffade vi faster med man och hund. De skulle precis åka hemåt,  de hade endast lämnat en nya platt tv till fammo:)
Den passa perfekt i fammos vardagsrum, blev topp resultat där.

Sedan åkte vi bara hemöver.


Skicka bilderna från helgen tjejer, vill ha!!!
MINNEN ni vet!:)


Snott lite fler bilder från Lördagen, fast nu från Cissi:)





Lyckad härlig kväll!
Ta mig tillbaka!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag ska skicka bilder till dig älskling!:). Puss

2009-06-02 @ 21:53:59
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/
Postat av: kajsasmosterewa

Oj,oj,oj- Ni måååste träffas oftare, jag hör ju hur mycket Ni längtar efter varandra!!! Kom igen nu gullisar och fixa det!

2009-06-03 @ 16:29:39
URL: http://ewahjonet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0