Ikväll såå...

Gårdagen var man ensammen hemma i lägenheten då Jens och hans jobb åkte ut i skärgården.
Så jag spenderade kvällen framför Kill Bill 1 och 2, sedan lite packning inför ikväll på det.
Samt bokning av tvätt tid.


Ikväll blir det bilfärd mot Sollefteå
Blir en mysig helg i Sollefteå med firande i massor.
Jens som fyllde år i Måndags, Cissi som fyllde år i Onsdags
och svärfar Hasse som fyller år på Söndag.
Blir mycket kalas!

Tråkigt bara att inte mamsen min är hemma,
jag fick sms av henne igår om att det går bra för storebror i poker,
samt att mamsen tycker att husen ser ut som dom vore med i någon Harry Potter film, haha

Duktig storebror, håller tummarna på att du vinner hela turnering:)

Jo, idag åkte min lilla snutta Viktoria coh Sandra utomlands,
minns tyvärr inte vart de åkte men jag hoppas iaf att de får en skön semester:)

Saknar dig redan Viktoria snutten:)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej min muppa! Hur länge är ni hemma i Solle då, eller har ni redan åkt tillbaka? Kram

2009-06-28 @ 12:54:26
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0