Jag godtar Kajsas utmaning...

Här har du svaren på din utmaning Kajsa.

  • Jag blev masserad en gång och kunde sedan inte komma bort från massagessängen jag låg på
  • Kväll städnings människa (ryggen hade låst sig)
  • Alla mina syskon utspridda i olika städer ( Jag-Söderhamn, Kim- Norge, Robin-Sollefteå, André-Kiruna (snart)
  • Kortaste relationen med "pojkvän" = 2 dagar
  • Tänker på min gymasietid varje dag (vill kunna åka bakåt i tiden)
  • Jag biter på naglarna (försöker sluta hela tiden, dom är på gång)
  • Jag har aldrig krockat, voltat, kört i något med en bil, kört i diket o.s.v
  • Jag trodde aldrig att jag skulle trivas i Söderhamn (men se mig nu, har jobb, kompisar, favorit resturang)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

I naveln hade jag tänkt. Puss

2009-02-04 @ 17:44:39
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0