Torsdag 10 December 2009


Mina små sötisar som just nu är hos veterinären.
Jag är så glad att Jens åkte med dom och ska hämta dom.
Fy, jag skulle inte orka sånt, det är för jobbigt.

Mina små älsklingar.
Jag tror faktiskt att dom började förstå att någon vara på gång imorsse.
Då de inte fick någon mat.
De som alltid får mat då jag klivit upp.

Föreställningar har gått bra.
Jag ramlade, halka eller gjorde inget annat fel, haha.
Fast igår hade jag en annan hatt, och den va så liten.
Så jag var hemskt rätt att tappa den nästan hela tiden.
Så jag tänkte mest bara på hatten under dansen.

Idag har vi julmiddag med jobbet.
Jätte gott med julmat och julmust, ME LIKE!
men tyvärr känner jag mig just nu inte så julfin.
På lunchen ska jag byta om till andra kläder att ha på middagen.
Sitter just nu med jeans och stor tröja. (inte så juligt)

JULMAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0