Tisdag 29 December 2009

"Hipp Hurra!"

- Vad är det för dag idag?
- Är det en vanlig dag?
- Nej, det är ingen vanlig dag, för det är min födelsedaga!


Väcktes av mina tre älsklingar då Jens kom med "fika" på sängen.
Jag hade sagt igår kväll att jag inte ville ha frukost, men han kom ändå
med varm o´boy. Det gick ner och var gått.
Så kallt som vi har i sovrummet var det inte mer än bra att jag drack det.
Fick ett paket också från svårföräldrarna.

Så nu skall här skäras...

Sitter som sagt på jobbet och är SÅ otroligt trött.
Jag vill bara hem och sova.
Har hemskt mycket som måste göras idag så varför måste jag jobba?
Någon som kan svara på det?(jag vet varför jag måste jobba)
Jag känner bara inte för att jobba nu, vill sova.

Kommentarer
Postat av: sara

grattis :D

2009-12-29 @ 09:06:34
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Victoria

2009-12-29 @ 09:45:41
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0