Måndag 28 December 2009

"Jobba, jobba, JOBBA"

Tillbaka i Söderhamn och på jobbet.
Vill inget annat än att dagen skall gå snabbt,
så jag kan få gå hem och äta och sova.

Trodde även att jag försov mig imorsse,
kollade på telefon vid halv 7, då väckaren inte ens ringt.
Blev så less, försökte sova igen men då vaknade ju katterna.
Så jag bara halvsov.
Ville verkligen inte kliva upp.
Kommer väl troligen känna samma sak imorrn och Onsdag med skulle jag tro.

Kom hem till Söderhamn i natt vid 23.00 tiden,
jag började packa upp allt "ätbart", samt det viktigaste.
Sedan bums i säng, SÅ TRÖTT!!

Men alltså HERREGUD va det snöat här i Söderhamn.
Alltså det måste iaf vara en halv meter.
Shiit, hade verkligen inte trott det skulle vara så här mycket.
Samt att det snöar ännu mer just nu.

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Mycket fin blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0