Lördag 26 December 2009

"I don´t what too..."

Idag har vi haft en dag då morfar, Ingrid och farmor varit här på fika/middag.
Samt självklart fira mig som fyller på Tisdag, de måste ju fira mig nu
då jag jobbar på Måndag till Onsdag, så vi befinner oss inte i samma stan ens.

Så jag ha så mycket att packa ner just nu.
Men jag kände att jag behövde vila en stund.
Så jag lånade lillebrors dator och kolla efter en vinterjacka istället.
Ska troligen åka lite tidigare än vanligt imorgon för att kolla efter
jacka i Birsta.

Men jag sk kika vidare för att sedan packa vidare:)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

God jul och gott nytt år på er :)

hoppas eran jul ha varit super mysig.

Puss puss Cissi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0