Torsdag 30/4 kom hit nu....

Vill åka framåt i tiden till Torsdag 30/4 13.00
Då slutar jag för veckan och skall söka upp min underbaraste vän och hennes karl som kommer ned till oss för att spendera sin helg hos oss, med fest på Torsdagen och mys och någon bus resten.
Kommer bli en av dom bästa helgerna i mitt Söderhamns liv, en lång helg, underbara vänner att umgås med.
Det kan ju inte bli bättre!

Jo, en annan sak.
Igår beställde Jens kollega våra maskerad kläder för sista April.
Då kom fram till Söderhamn IDAG, så vi skall hämta dessa efter jobbet, snacka om att dom var snabba.
Det stod på hemsidan att leveranstiden var cirka en vecka men då var hemskt snabba, men det är ju bara positivt.
Då vet ni vart ni skall beställa maskerad kläder från nästa gång. BODEGA.

Idag har jag och min kollega Kristoffer labbat lite med vår MAC pc, vi tog några fula bilder som så småning om kanske hittas här eller min andra blogg. Fasen vilka roliga bilder det blev.







Snacka om att man kan ha kul:)

Nu skall jag fortsätta jobba, sköt om er mina underbara vänner och läsare:)

Kommentarer
Postat av: Viktoria.

HAHAHAHA!!!

2009-04-24 @ 20:21:45
Postat av: Kajsa

Snygging!:D. Love you too baby!

2009-04-24 @ 21:43:06
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0