Papparkaks dags

Idag så har jag och Jens haft en papparkaks bakar dag, hemskt roligt och gott med deg:P
Här höll jag på för fullt med min deg och skulle få lös mina pepparkakor,men det gick ju lite si så där med det, ibland fastnade bara degen tyvärr i bordet bara. Men när när kakorna var klar,var dom iaf jätte goda.




Humör: Myshumör

Musik just nu: Jessika Simpsson - These boots are made for walking

Klädsel: Kjol och kofta

Annat: Mega gott med papparkaksdeg och klara pepparkakor

Betyg: 10/10

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej pussgurka! Åh, vad gott! Jag ska baka på onsdag:). Jag vet inte än hur vi ska göra, det är ju julskyltning här också, så jag får se om vi hinner! Puss

2008-11-23 @ 21:27:07
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0