Längtan..

Sitter här på jobbet och kom på att jag har ju en blogg som jag inte sköter.
Nu hade jag lite för mig på jobbet och tänkte jag kan kika runt lite och då gick jag in på min bästa kompis blogg och kika och kom på att jag själv har ju en blogg, som inte jag vara in och uppdaterat på väldigt länge.

Men nu är jag äntligen tillbaka, ska försöka stanna här:)
När jag satt och kikade i Kajsa (min kompis) blogg så såg jag en hel del kort som påminnde mig om en massa roligt jag och Kajsa hittat på ihop.

Jag tycker det är så tråkigt att vi inte ses så ofta men det beror ju mest på att vi bor 30 mil ifrån varanda men nu har jag bokat in mig att vara med mina kompisar på min födelsedag. Först blir de mat med min familj och sambons familj sedan blir det 2 timmars bowling med mina vänner, så jag se så fram emot denna dag.
Tänker på det varje dag, bara 39 dagar kvar nu.

Humör: Ganska så bra faktiskt

Musik just nu: Pontus och amerikanarna - Godmorgon Columbus

Klädsel:
Jeans, kofta och halsduk

Annat:
Lite ont i magen

Betyg:
7/10

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej min lilla snutta! Nu ska jag läsa här varje dag!:). Pussar

2008-11-20 @ 20:49:22
Postat av: ewa

Hej! Är det "gamla goda Gabbi"? 30mil bort? Vartdå?

Hälsn. Kajsas moster.

2008-11-20 @ 22:15:55
URL: http://ewahjonet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0