One week...

Bara en vecka kvar till julafton.
Pratade med min mamma igår kväll/inatt om julafton vad vi ska hitta på och så.
Men jag vill hinna med så mycket den dagen. Så att jag måste kliva upp tidigt så jag hinner med allt.
Har full bokat schema för hela ledighet nu snart.
Det ska bli så roligt att komma hem ett tag och bara ta det lugnt.

Sitter på jobbet nu och det är så otroligt lugnt, det finns inget att göra, bara vänta på lunch och sedan på att tiden ska gå snabbt så man få gå hem,haha.
Men jag ha hunnit med att fixa lite till julklapparna,jag ska ge bort.
Lite rimstuga hit och dit.

När jag kommit hem från jobbet så blir det städning (dammsugning,diskning osv), packning inför helgen, samt fixa klart några julklappar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0